Dragi učenci in spoštovani starši,

počasi se nam približuje mesec maj in s tem tudi kar nekaj pomembnih novosti, ki se dotikajo našega učnega procesa na daljavo.

Obveščam vas, da smo prejeli Sklep ministrice o ukrepih za nemoteno opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela v OŠ v šolskem letu 2019/20 in  tudi Priporočila za ocenjevanje znanja v OŠ. Na podlagi omenjenih dokumentov  vas  s tem dopisom seznanjam, kako bo potekalo ocenjevanje na naši šoli.

Prosim vas, da z otrokom skupaj preberete pomembne podatke in se o ocenjevanju pogovorite. Učitelji bodo učence še podrobno seznanili, kako bo potekalo ocenjevanje pri posameznem predmetu. Resnično si želim, da bi ta del učnega procesa potekal čim manj stresno.

1. Ocenjevanje znanja učencev

Ocenjevanje znanja učencev se v času izobraževanja na daljavo lahko izvaja tudi individualno. Pri predmetih z največ dve uri tedensko, se znanje učencev oceni najmanj dvakrat letno. Pri predmetih z več kot dve uri tedensko, se znanje učenca oceni najmanj trikrat v šolskem letu. Znanje učenca se v 2. ocenjevalnem obdobju pri vsakem predmetu oceni vsaj enkrat. Če je učenec med 1. 2. 2020 in 16. 3. 2020 že pridobil oceno, ni nujno, da ga učitelj oceni še po 16. 3. 2020, ampak upošteva ocene, pridobljene do 16. 3. 2020.

Učitelj lahko učenca oceni tudi v času izobraževanja na daljavo. Če na podlagi predhodno pridobljenih ocen pri predmetih, ki potekajo 3 ure ali več tedensko, učitelj ne more določiti zaključne ocene, lahko v obdobju od 16. 3. 2020 do konca izobraževanja na daljavo  učenca oceni dvakrat. Učitelj omogoči učencem vpogled v popravljen in ocenjen izdelek z ustrezno zapisano obrazložitvijo oziroma povratno informacijo o dosežku. Učitelj učencu zagotovi možnost popravljanja ocen. Pri ocenjevanju znanja učencev s posebnimi potrebami učitelj izhaja in individualiziranega programa, ki ga prilagodi nastalim razmeram.

Pri ocenjevanju znanja iz posameznega predmeta učitelj uporablja različne načine ocenjevanja glede na cilje oziroma standarde znanja, pri čemer ne velja, da večina ocen ne sme biti pridobljena na podlagi pisnih izdelkov. Učencu, ki je v 2. ocenjevalnem obdobju pridobil negativno oceno iz posameznega predmeta, mora učitelj omogočiti, da je ocenjen še najmanj enkrat do zaključka pouka v šolskem letu.

V času izobraževanja na daljavo učitelj ocenjuje znanje, ki je bilo ustrezno obravnavano,  utrjeno in z različnimi oblikami in metodami tudi preverjeno. Pri ocenjevanju znanja učitelj uporablja oblike in metode, ki jih je uporabljal  že pri preverjanju znanja. Učitelj se izogiba ocenjevanju znanja s pisnimi preizkusi znanja. Učenec ima možnost izboljšati  izdelek/dokaz o naučenem, ki bo ocenjen, na podlagi povratnih informacij, ki izhajajo iz kriterijev ocenjevanja znanja.

Priporoča se, da pri določanju zaključne ocene učitelj pretežno izhaja iz ocen, pridobljenih do 16. 3. 2020.

Ocenjevanje znanja v 1. in 2. razredu

Prvošolcem in drugošolcem učitelj oceni napredek pri doseganju standardov znanja, pri čemer upošteva, da so cilji in standardi v učnih načrtih praviloma nastavljeni na ravni triletja in bo mogoče izpad nadomestiti v 2. oziroma  3. razredu.

Ocenjevanje znanja od 3. do 9. razreda

Ker poteka številčno ocenjevanje znanja, učitelj upošteva, katere učne cilje iz učnega načrta bodo učenci lahko dosegli v času izobraževanja na daljavo in katere standarde  znanja bodo lahko izkazali.

 

Ravnatelj: Aleksander Mencigar, mag. manag., prof.

Sveti Jurij, 24.4. 2020.

(Skupno 784 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost