V mesecu februarju (od 17.  do 21. 2. 2020) smo v sklopu našega Erasmus+ projekta izvedli našo peto mobilnost, in sicer izobraževanje strokovnih delavcev. Mobilnost so gostili naši partnerji iz Španije in je zato potekala na njihovi osnovni šoli v Barciencah. Izobraževanja se je udeležilo 10 strokovnih delavcev iz štirih partnerskih šol. Z naše šole sva se izobraževanja udeležili vodja projekta in učiteljica Mateja Klement.

V ponedeljek so nas učitelji in učenci domače šole prijazno sprejeli in za nas pripravili prireditev dobrodošlice. Na prireditvi so nas učenci pozdravili, nam zapeli in zaplesali. Posebno presenečenje pa je bilo, da so nam učiteljice domače šole zaplesale tradicionalni španski ples, v svojih čudovitih plesnih oblekah. Po dobrodošlci smo takoj pričeli z delom in izvedli prijateljsko hospitacijo pri pouku narovoslovja v 4. razredu, kjer so nam učenci predstavili uporabo infografik pri obravnavi učne snovi (tema so bile kraljestvo rastiln, živali in gob). Učenci so se pri predstavitvah zelo potrudili, tudi otroci s posebnimi potrebami so nam predstavili svoje delo.

V nadaljevanju smo izvedli še izobraževanje na temo e-Twinniga in nadgradili svoje znanje o uporabi spletne učilnice TwinSpace. Izvedli pa smo tudi prvi delovni setanek, na katerem smo evalvirali dosedanje delo, pregledali načrtovane aktivnosti do konca šolskega leta in se dogovorili o njihovi izvedbi.

Za kosilo prvi dan so nam strokovni delavci šole gostiteljice pripravili tradicionalne španske jedi, ki so jih za nas skuhali sami. Bile so zelo zanimive in okusne. V popoldanskem času pa smo si ogledali nekaj znemenitosti mesta Toledo (panoramski razgled z razgledne točke, samostan San Juan de los Reyes in eno od dveh židovskih sinagog – Santa Maria la Blanca).

Tudi ostale dni smo namenili izobraževanju in hospitacijam pri pouku ter predstavitvam dela učencev domače šole ter predstavitvam dela v vseh partnerskih šolah, ki smo jih pripravili in predstavili udeleženci mobilnosti. Tako smo nadgradili svoje znanje v uporabi programa Scrtach, se naučili veliko novega o uporabi kodiranja pri pouku (Code.org), uporaba robotov in QR kod pri delu z otroci ter spoznali novo aplikacijo Socrative. Naučili smo se veliko novega in uporabnega za našo pedagško prakso.

Pri predstavitvah svojega dela smo predstavli kje in na kakšen način se učenci srečujejo z računalništvom v redni osnovni šoli, kako se učijo osnove kodiranja in predstavili aktivnosti, ki smo jih do sedaj izvedli na naših šolah v sklopu projekta.

Še posebej so naju navdušile hospitacije pri pouku, saj smo ugtovili, da naši partneji že v vrtcu pričenjo z osnovami programiranja (npr. s čebelico, ki se jo lahko programira), učenci pa so pri teh aktivnostih zelo navdušeni in z zanimanjem sodelujejo. Pridobljeno znanje bomo v nadaljevanju projektnih aktivnosti sedaj prenesli našim strokovnim delavcem in poskusili čim več vsebin in pridobljenega znanja vključiti v lastno pedagoško prakso.

Preko tedna smo si v popoldanskem času po zaključenem delu v šoli, ogledali še druge kulturne in naravne znamenitosti kraja Toledo in okolice (samostan El Cristo de la Luz, jezuitsko cerkev, Burujon klifi ter mesto Madrid).

Zapisala vodja projekta:
Anita Fartek

(Skupno 48 obiskov, današnjih obiskov 1)